Isnin, 2 Mei 2011

Mona-Vie Minuman Kesihatan dari Buah-buahan!


Yang Terbaik - Mona-Vie Acai Berry Juice

Sudah lama aku membaca tentang keajaiban buah Acai Berry...

Membaca tentang khasiat... dan keajaiban serta kuasa antioksidan yang terdapat dalam buah ini membuatkan aku tercari2 produk ini.

Kini... ianya telah sampai di Malaysia...

MONA-VIE ACAI BERRY JUICE...

Jus Acaiberry Mona-Vie ini diadun dengan 19 buah-buahan dari Alam Semulajadi.

Ianya berkhasiat dirumus secara saintifik dan berfungsi sebagai minuman kesihatan yang lazat dah hebat.

Gabungan 19 buah-buahan yang berkhasiat dan terbaik ini disatukan dalam satu campuran tulen sebagai makanan tamban untuk memberikan kualiti kesihatan dan kehdiupan anda yang terbaik..

Buah Acai Berry dari hutan Amazon ini amat kaya dengan anti-oksidan dan bertenaga...

Gabungan buah-buahan yang terdapat dalam Jus Mona-Vie Acai Berry...



Buah Acai, Buah Anggur Putih, Buah Anggur Ungu, Buah Prun, Buah Camu-camu Berry, Buah Kiwi, Buah Gojiberry, Buah Blueberry, Buah Delima, Buah Bilberry, Buah Laici, Buah Pear, Buah Cranberry, Buah Acerola cherry, Buah Pear, Buah Aronia, Buah Passion, Pisan dan Buah Apricot.




Ramuan dan khasiat yang terdapat dalam MonaVie...


- Vitamin
- Phutonutrients
- Dietary Fiber
- Trace Mineral
- Complex Carbohidrat
- Amino Acid/ Protein
- Omega 3, 6, 9 (menyerupai buah kurma)

Apa istimewanya Buah Acai...

- Membantu dan merangsang Sistem Imun dan Metabolisma
- Membantu menghalang pembekuan darah
- Menjaga kolestrol baik dan mencegah penyakit jantung
- Membantu mengurangkan berat badan/melawan obesiti
- Membaiki sistem penghadaman
- Mengurangkan rasa sakit dan ketidak selesaan
- Memperbaiki penglihatan
- Menggalakan tidur yang lena dan sihat
- Meningkatkan tenaga dan stamina
- Membina otot
- Mencegah dan merawat Alzheimer
- Mengandungi anti-allergi
- Menurunkan tekanan darah
- Menggalakkan kitaran yang lebih baik
- Anti penuaan dan radang
- Membaiki fungsi seks
- Membaiki penumpuan minda
- Amino acid
- Membantu melawan radikal bebas
- Kaya dengan vitamin .. mineral ..fitonutrien dan lain-lain

Apa yang disenaraikan adalah keistimewaan buah Acai Berry... dan bagi setiap buah yang lain mereka mengandungi khasiat mereka tersendiri.

Kenapa kita perlukan Jus MonaVie setiap hari?

Kerana....

Jus MonaVie yang kaya dengan antioksidan dan membantu melawan radikal bebas amat diperlukan oleh badan kita. Sel-sel badan kita yang menjadi rosak kerana proses pengoksidan menjadikan sel sel tersebut bertukar menjadi radikal bebas. dan proses tindak balas berantai yang memudaratkan sel-sel lain.

Radikal bebas boleh merosakkan sel sel lain sebab meraka akan berubah ubah secara mutasi dan cuba mencari komponen hilang dari sel-sel yang sihat dan ini menyebabkan berlakunya mutasi sel.

Radikal Bebas yang tidak terkawal telah dikaitkan dengan penyakit Kanser, Penyakit Jantung, Penyakit Alzheimer, Penyakit Parkinson, Sengal sengal Tulang, Sakit-sakit Sendi, Strok dan kerosakan DNA akibat daripada perubahan tersebut.

Disebabkan saya telah menemui Jus yang TERBAIK ini maka saya akan menumpukan perhatian saya pada penjualan Jus ini...

Oleh kerana ia merangkumi berbagai2 khasiat... maka saya tidak lagi menjual makanan kesihatan yang lain.

Saya menjadi yakin dengan JUS ini bilamana ianya dilihat pada kesihatan mertua saya yang semakin baik.


Pada usia hampir 70an mertua saya menghidapi berbagai2 penyakit dan yang paling sering menyerangnya ialah batuk yang tidak longkah dan sakit kaki. Tetapi alhamdulillah dengan pengambilan JUS Mona Vie (Pulse - tutup merah) dia nampak lebih bertenaga... batuk2 dan sengal2 kakinya semakin berkurang


Melihat pada perubahan itu... (belum pun habis 1 botol jus tersebut diminum) maka saya mengambil keputusan menjadi pengedar kepada MonaVie Juice.

Jus ini amat baik untuk mereka yang mengidap kencing manis... sakit2 sendi... gout... kolestrol tinggi ...

Bagi mereka yang ingin menjadi pengedar... sila hubungi saya melalui email atau sms saya pada nombor telefon yang tersebut di sebelah kiri blog saya.

Saya merasa amat bertuah dapat berkongsi maklumat yang berharga ini dengan pembaca2 blog saya...

Bagi saya...

Kesihatan Yang Baik Adalah Sesuatu yang Amat Berharga....

Mencegah adalah lebih baik dari Mengubati...


Harga untuk 2 case (8 botol) 750ml ... RM 790.00 (terus menjadi pengedar - harga termasuk registration)


Harga untuk 1 botol : RM 150.00



Testimoni dari Normala Omar


Seperti yang disiarkan di akhbar Utusan Malaysia 15 Oktober 2010

1 ulasan: